Vår populära blogg om just Katthemmet Kompis!

För er som redan har besökt Katthemmet Kompis i de småländska skogarna, vet att det är ett paradis för hemlösa katter. De har till och med en egen teve. Och en rastgård större än ett jättehus. Jag lovar, mina katter är säkert jätteavis.

Det är många som läser vår blogg varje dag. Men vilka är ni där ute? Har ni besökt katthemmet? Kanske har du köpt en katt från oss? Skriv gärna och berätta!



image75
Den stora rastgården. På framsidan av katthemmet finns ytterligare en.
Dock inte lika stor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, jag hoppas att hon blir bra! Veterinaren sa att hon ska vara stilla och inomhus i 10 dagar, som du sakert vet ar det inte sa latt att halla katter varken stilla eller inne, hehe! Och om hon inte skulle overleva sa kommer hon ga bort inom 4-5 dagar... men det kanns som att det ska ga bra, hon ar piggare idag! Har du nagon erfarnhet av katter som blivit ormbitna? Nagra tips? Jag tycker att det ar bra att det finns sanna som ni/du som tar hand om vara hemlosa katter! Ha en fin dag! Kram/ Amanda

2007-07-31 @ 07:22:40
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: Marie

Jag har tidigare besökt Katthemmet Kompis hemsida och gillade det jag läste och såg. När man ser bilden här ovanför så förstår man att katterna har det bra. Synd bara att problemet med hemlösa katter överhuvudtaget finns. Blir så arg när jag tänker på samvetslösa kattägare som bara dumpar sina kattungar eller lämnar vuxna katter vind för våg.

2007-08-01 @ 18:35:55
URL: http://katterian.blogg.se
Postat av: Anna

Jag fick en kommentar från denna blogg och har kollat in den regelbundet efter dess, samt även länkat till den på min blogg.
Är djurvän och har tre katter hemma (två från katthem och en hittad utomhus) och beundrar människor som de som driver katthemmet kompis. Sådana människor behövs och i mängder!
...Opinionen behöver vändas och katten status höjas! Blir arg och ledsen när jag tänker på alla hemlösa katter! Keep up the good work :)

2007-08-03 @ 21:42:16
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: Jenny/Katthemmet Kompis

Tack för dina kloka tankar, Anna! /Jenny, Katthemmet Kompis.

2007-08-04 @ 19:31:13
URL: http://www.katthemmetkompis.blogg.se

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback