Faith och Hope

Nu finns äntligen bilder på Faith och Hope. Men tyvärr glömde jag ta med mig kameran vid senaste besöket, så det fick bli mobilkort istället. Dock väldigt dåliga som ni ser här. Hope och Faith är Älvas ungar. Älva har jag tidigare berättat om här på bloggen. Kattungarna är fyra veckor gamla på onsdag. De växer och blir stora och modiga för varje dag som går.
Hrm...jag hoppas att rätt namn ligger under rätt bild. (Svårt att hålla reda på alla sötnosar ibland...Haha!)
Är du intresserad av Faith och Hope, går det bra att skicka ett mejl till Maritha [email protected]
Det är dock inte alltid som Maritha har tid att svara med en gång eftersom all hennes energi och tid går åt till katthemmet.

image246
Faith

image247
Hope

Kommentarer

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback