Lyckad dag på kattutställningen!

Det gick riktigt bra för Kompis på kattutställningen idag. Nu var Maritha inte där för att ställa ut katter, utan för att göra reklam för Katthemmet Kompis. När dagen var slut hade katterna fått ihop hela 1500 kr. Och det är väldigt bra. Jag håller tummarna för att morgondagen bli lika lyckad!
Hrm...jag lämnade dock ett förslag till Maritha att hon skulle ta med sig Kopian till utställningen. Han hade självklart tagit hem första pris i alla kategorier! Haha! Eller vad tror ni?

image254
Kopian är rund och go. Men sen älskar han ju mat också. Och då menar jag ALL mat.

Jag måste ju tillägga att Kopian inte går att tinga. Han är nämligen Marithas ögonsten.

Kommentarer

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback