Akut! Kan du hjälpa Rufus och Frans?

Frans och Rufus matte var tvungen att lämna bort sina katter då hon skulle studera utomlands. Nu visar det sig att matte inte vet när hon ska komma hem, därför måste Rufus och Frans omplaceras. De har bott på katthemmet i cirka ett år och börja tröttna på livet här. Rufus är en perser och Frans är en huskatt. Båda är väldigt sociala och livliga. Rufus tror dessutom att han är katthemmets filmstjärna, vilket i och för sig också kan vara sant... Han är en sann linlus!

Dessa katter behöver ett hem akut! Hör av dig till Maritha om du är intresserad av Rufus eller Frans.

  Frans


Kommentarer
Postat av: bitte

jo jag har velat hjälpa en hemmlös katt hur länge som helst. Vi bor i ksra och finns katthem där till och med kollat på deras katter på hemsidan.

2008-08-21 @ 16:15:25
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hur bedårande är ine Rufus? Jag har länge velat ha en perser, har dock inte haft möjligheten förän nu och så fort jag kommit i ordning i min nya lägenhet ska jag definitivt skaffa katt! Det lovar jag. Jag hoppas att både Rufus och Frans hittar de hem dom behöver! /Zandra

2008-08-21 @ 16:27:57
URL: http://counting.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åh nu såg jag ju att ni finns strax utanför Nybro! Jag flyttar precis till Emmaboda (: Ännu större möjlighet för mig att kanske hjälpa en katt från ert katthem i framtiden :)

2008-08-21 @ 16:31:52
URL: http://counting.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback