Dagens outfit - ny kategori

Dagens outfit är en ny kategori här på bloggen. Mode är ju ett hett ämne i bloggvärlden, har vi hört. Därför kommer vi i fortsättningen att lägga upp olika outfits som medarbetarna har på sig när de arbetar i katthemmet. Tyvärr har jag inte möjlighet att vara på katthemmet så ofta eftersom resan dit är lång. Men de gånger jag är där kommer kameran att fokusera på katter. Och kläder.

Det hade varit roligt om våra medarbetare Lotta och Katarina också ville visa upp sina arbetsoutfits. ;)

Vi hoppas att vår nya kategori även lockar modeintresserade hit. Här hittar ni tidigare oufits.

Kommentarer
Postat av: Naken

Hi, hi! Var inne och tittade på de senaste outfitsen. Helt klart en annorlunda och roligare version av dagens outfit.



Tass/ Naken

2008-12-10 @ 20:26:42
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej.

Blev jätte glad när jag såg att även här på bloggen finns det folk som kämpar för djur=) kul.

Jag har gjort en länk till er från min blogg och hoppas att folk läser och hjälper katterna=)

MVH Emma

2008-12-11 @ 14:01:58
URL: http://psajk0.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback