Chefen har en hemlighet

Maritha: Nu ska du få höra något roligt!
Jag: Oj, vad är det nu som har hänt?
Maritha: Men det får du inte skriva på bloggen.
Jag: Varför inte?
Maritha: Nej, då kommer folk tro att vi inte är kloka.
Jag: Tror du?
Maritha: Ja, det tror jag.
Jag: Jag antar att det är något tekniskt inblandat.
Maritha: Ja, och även Sonny.
Jag: Det förklarar saken. Detta kommer ut på bloggen. Men inte förrän till helgen.

Så alla kära läsare, till helgen kommer ni få veta vilka konsekvenser ett strömavbrott kan få för familjen Fernström.




Kommentarer
Postat av: Kattastrof

Det där vill jag veta allt om. Kanske kan orsaka strömavbrott för matte då om hon är dum. Låter som ett bra knep att ta till nämligen. :)

2008-02-22 @ 01:42:34
URL: http://jelican.blogg.se
Postat av: Naken

Ser fram emot att få veta vad som hänt. Nyfiken!
Bra att ni påminde mig om det där med att hålla sig borta från bacillerna. jag ska ju undvika att hamna hos veterinären igen ;)

Tass/ Naken

2008-02-22 @ 15:41:44
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback