Marithas födelsedagspresent

När jag "ramlade runt" på stan idag hittade jag en perfekt födelsedagspresent till Maritha. Jag kunde inte låta bli att köpa den. :) Nu kommer Maritha att bli jättenyfiken, vilket bara är roligt. Men jag får tyvärr inte avslöja när hon fyller år... Men Maritha har inte riktigt insett hur lätt det verkligen är att få reda på när någon fyller år. På Birthday kan ni se när Maritha fyller år. Och även Sonny. Vad familjen Fernström än tycker, så går det inte att undvika. Födelsedagar hittar man lätt som en plätt med dagens teknik. Det du, Maritha!

image422
Till världens bästa chef från Finnegan & co.
(Men vad innehåller paketet...?)

Kommentarer

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback