Fiskskelett

Idag har har Kalle och jag roat oss i Karlskronas skärgård, men utan Maritha och Sonny. Vi har paddlat kajak och passade samtidigt på att sola och bada. När vi steg i land på en av öarna hittade vid en väldigt död fisk, eller rättare sagt skelettet av en. Jag skickade ett sms till Maritha och frågade om de var sugna på lite gammal torsk. Det var de. Och det finns torsk över. Vill din/dina katt/katter, eller kanske till och med Du, få lite gammal torsk hemskickad i brevlådan? Skicka ett mail till Maritha, så kommer den inom tre dagar. Frakten får ni stå för själva. Det är först till kvarn som gäller...
[email protected]


Beställningsvara - gammal fisk. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack!



Helt fantastiskt att du driver ett katthem. Båda mina missar är upplockade på katthem. Tyvärr skall den ena få somna in på Torsdag, det kommer bli en tuff dag :(

2008-07-28 @ 20:39:07
URL: http://toxxic.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nej, Inte Felix. Han är så kry en katt kan bli. Jag har en till kattherre på 12 år som heter Grå. Han är världens goaste, men är inte riktigt frisk psykiskt tyvärr. Han "skriker" mycket samt att han och Felix inte drar jämnt alls. Sen har han en del problem med magen vilket gör att han även kräks mycket. Det är jättesynd att säga det, men eftersom han inte mår bra, så är han ett stressmoment då jag konstant oroar mig över honom. Jag har skjutit på det här i ca 6 månader nu, men det blir ju inte enklare för det :(

2008-07-28 @ 21:30:05
URL: http://toxxic.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback