Lördagen på Kompis


Lilla My. Sötast av dem alla, i alla fall i mina ögon.

Igår var Kalle och jag på katthemmet hela dagen. Jag tog en hel del kort. Jag kommer att lägga ut dem här på bloggen, men inte samtidigt.
Vi fick träffa kattungarna Tingeling och Knatte för första gången och jag lovar att de är lika söta och mysiga som på bilderna.
Katterna fick dessutom besök av tjej från Öland. Hon föll för Milo. Och jag förstår henne. Hon hämtar honom nästa söndag.
Kalle och Sonny arbetade med en ny rastgård till katterna. Och Maritha åt kakor och sopade katthemmet. Det var ungefär så dagen såg ut.


Karlarna arbetar i värmen.


Stella. En riktig stjärna.


Nyfikna Doris.

Kommentarer
Postat av: Malin Johansson

Oh... så söta de är katterna... vill haaaaa... :)



Vilka snygga bilder

/Malin

2008-07-06 @ 22:07:37
URL: http://mymlanbus.blogg.se/
Postat av: Ellen

dom e verkligen fina kissarna,,,



Saknar ibland att inte kunna ha en vanlig bondis !

2008-07-06 @ 22:27:14
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback