Hemma igen

Nu är vi hemma från Malaysia. Förutom en massa sol och bad, så har jag varit sjuk. Vi har fått betala för flygbiljetter som vi redan hade betalt på resebyrån. Så det har minst sagt hänt mycket. Borneo var jättevackert. Jag hann inte mer än och landa förrän jag såg hemlösa katter. De fanns överallt. Den första jag såg var när vi åkte taxin till första hotellet. En röd katt som satt vid vägkanten. På Langkawi såg vi en högdräktig katt. Skulle förmodligen ha vilken dag som helst. Mager och eländig var hon också. Hua. Men annars var resan bra. Det var dock väldigt tufft att vara ifrån pälsbollarna här hemma även fast vi visste att kattvakterna skötte sitt jobb. ;)

image429
Vår strand på Borneo.

image430
Borneo.

image431
En hemlös katt. Man ser det inte på bilden, men katten har ett siamesliknande ansikte. Söt, men väldigt mager.

image432
Vi besökte en krokodilfarm.

Kommentarer

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback