Hjälp en frusen tass



Våra vänner Rädda Katten säljer jättefina julkort. Jag har beställt 10 stycken. Gör det du också! Läs mer på deras hemsida.

Julkort till förmån för de katter som inte kommer in i värmen i år...

På två koloniområden i Malmö är hjälpbehovet oerhört stort. Rädda Katten har räddat många katter därifrån, men kattstammen växer snabbare än vad vi har möjlighet att hjälpa innan vintern. Nya tama och tillgivna katter dyker upp när kolonisterna flyttar hem, katter som går en otrygg och kall vinter till mötes, kämpandes mot kyla och svält.

Vill du hjälpa dessa underbara men glömda och övergivna katter?

Köp våra fina julkort vars vinst oavkortat går till kattmat och kastreringar av kolonikatterna!

På vår blogg kan ni läsa mer om dessa katter.


Våra julkort kostar:


4 julkort för 20 kr (+porto 5 kr)

10 julkort för 45 kr (+porto 10 kr)            

20 julkort för 85 kr (+porto 20 kr)

30 julkort för 130 kr (+porto 20 kr)


Julkorten beställes via vår webmaster:[email protected]

Text och bild: Rädda Katten


Kommentarer
Postat av: diana

Verkligen en underbar blogg! Så fort jag och min man flyttar till hus ska jag ta hand om hemlösa katter! Blir just nu lite trångt med våre tre små hundar! Var finns ni någonstans, i Malmö eller? Besök gärna min blogg, vi kanske kan sammarbeta? Vill gärna att mina läsare också ska stödja ert katthem! BRA GJORT! // Diana

2008-11-13 @ 00:49:23
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Helena

Nu väntar jag ivrigt på mina julkort! Har inte skrivit julkort på nästan 11 år? Tror jag. Har gett pengarna till välgörenhet istället. Ska bli spännande att få dessa vackra att sprida över posten! Tass på förhand!

2008-11-13 @ 11:08:33
URL: http://hittekatter.ifokus.se/
Postat av: Tina - art & clothes

Vilken underbar idé.

Klart man ska göra en bra gärning i samband med julkortsskickandet om man kan. Ska genast beställa.

2008-11-13 @ 12:56:00
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: diana

Tack för kommentaren! Nu är det bara 3 dagar kvar att nominera till årets blogg så passa på att tipsa dina läsare så du får många röster! =) Lycka till! Kram// Diana p.s. läs gärna det nya inlägget om inredningstips, isas blogg gästbloggar ikväll hos mig! =) fin blogg, ska vi följa varandras via bloggkoll? =) tycker verkligen att ni ska vara med i årets blogg nomineringen, fler borde läsa er blogg<!

2008-11-13 @ 16:30:04
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback