Tack Annie!

Maritha, Sonny och katterna vill tacka duktiga Annie som tillverkar jättefina sega råttor till oss. Hon gör ett fantastiskt jobb och vi är väldigt glada och stolta att hon vill bidra med sina råttor. Katterna älskar dem!
Du är välkommen att hälsa på oss när du vill!

Råttorna finns att köpa då vi har öppet hus och medverkar på olika kattutställningar och marknader.

Annie, skulle du vilja maila mig? Jag har några frågor om råttorna. Du når mig på: [email protected]




Det är gott med sega råttor, tycker Marithas katt, Filippa.


Kommentarer
Postat av: Naken

Sega råttor låter inte dumt alls...

Tack för att ni nominerat mig till bästa kattblogg. Tyvärr har ju min blogg legat nere ett tag. Det har varit en tråkig tid utan spring och bus men nu är jag på benen igen. Åkte på en förkyldning efter min operation som nästan tog kol på mig.



Tack för ert stöd under min sjukdomstid.



Tass/ Naken

2008-11-21 @ 20:08:48
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Naken

Jopp, vaccinerad är jag. Tydligen kan man få den där skiten ändå om man har otur. Mitt emunförsvar var ju inte det bästa efter operationen och tydligen var det en annan kisse på sjukhuset när jag opererades som hade den där fasliga snuvan. Nude klarade ju sig inte heller undan då jag passade på att nysa så mycket som möjligt på honom.



Ska försöka att uppdatera så mycket jag kan.



Tass/ Naken

2008-11-21 @ 20:49:17
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback