Myskväll på Kompis

Sen jag började studera heltid i augusti har Kalle och jag inte hunnit besöka Maritha och Sonny så mycket som vi skulle vilja. Det var flera månader sen vi var där. Och jag lovar, vi har verkligen saknat dem. Och självklart Sonnys goda mat! Att komma till Svalehult är alltid så mysigt och vi känner oss verkligen välkomna. Vi blir alltid bjudna på god mat och en massvis med mumsiga kakor. Maritha är expert på att baka!

I går kom Lotta förbi med tre goda och lyxiga bakelser. Maritha smällde i sig en direkt. Kalle och Sonny fick slåss om en, och Lotta åt den sista. Vi hade en härlig kväll med mycket prat om katter, kakor och julen. Det var roligt att kela med katterna igen. Marithas katt Bönan har lärt sig prata japanska eller något liknande, för jag förstod inte ett ord av vad hon sa.

Tack Maritha och Sonny för en mysig kväll!




Lottas mumsiga bakelser!


Kommentarer

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback