Wilma och Saga njuter av sommarvärmen

Jag firade midsommarafton hos min vän Cecilia i Flymen. Cecilia har köpt två katter från oss så jag passade på att fotografera dessa skönheter. Disa och Lisa, som de hette när de bodde hos på katthemmet, heter numera Vilma och Saga och de är snart 1,5 år gamla. Vilma och Saga bodde bara på katthemmet en vecka innan de fick nytt hem.

Det är alltid lika roligt att få träffa våra katter i deras nya hem. Vilma och Saga lever rövare med Lillebror, familjens äldsta katt. Lillebror verkar dock ta det hela med ro. För tjejer ska man vara snäll emot, har han hört. ;-)


Vilma


Saga och Lillebror myser i balkonglådan.

Kommentarer
Postat av: Pia Puma

sånna balkongblommor vill jag med ha;)

2009-06-22 @ 20:39:59

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback