Katta har gjort framsteg



Kattas matte Mia berättar: (Mia är en av våra medarbetare.)
Efter nästan fyra månader hemma hos oss har Katta nu tagit ett stort kliv framåt. Hon har varit lite tillbakadragen de gånger hon varit inne, hon har bara ätit och sovit inne korta stunder innan hon velat gå ut igen.
Så igår, när vi satt i vardagrummet kom hon fram till oss, hoppade upp i soffan och lade sig till rätta tätt intill mig, och i skrivandes stund ligger hon här igen och undersöker mussladden till datorn.
Hon har även kommit till ro, och kan nöja sig med att sitta och spana ut genom fönstret utan att vilja ut hela tiden.
Många hälsningar
Mia
(åsså Katta förstås som konstaterat att mussladden inte är ätbar...)

Kommentarer
Postat av: Lucia

Jag bara älskar denna underbara blogg, har länkat till dig på min blogg sida :)

2009-03-02 @ 20:22:31
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Sara

åh vad roligt att höra när de äntligen slår sig till ro!

2009-03-02 @ 20:59:54
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Milo

Kul att du också trivs i ditt nya hem. Det går ingen nöd på mig heller. Uppskattar en slapp kväll i soffan med polaren Fredman och matte.

2009-03-02 @ 21:37:51
Postat av: Lucia

"ett hem utan katt är inget hem" :)

2009-03-02 @ 22:21:39
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Snoddas

Lycka är ett eget hem! :) Mjau!!

2009-03-03 @ 15:20:11

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback