Auktion till förmån för Katthemmet Kompis

I samband med Wikkis födelsedag (grattis Wikki!) anordnar hon en auktion till förmån för vårt katthem.

Så här skriver hon på sin blogg:
Eftersom det är min FödelseDag idag så vill jag ge bort något! Så nu auktionerar jag ut just denna fina Wikki-teckning till HögstBjudande! Bud emottages i kommentarer till detta blogginlägg, och pengarna ska gå till katthemmet Kompis!

Bilden är 16x20 cm och är som sagt en orginalillustration, minimibud är 350 kronor! Budgivning pågår ända till nästa måndag 3 maj, då högstbjudande får bekräftat hur betalning ska göras. (Det blir ungefär som Tradera, fast på min blogg!)


Bild: Lady Thirty


Kommentarer
Postat av: Nalle

Visst är hon go lilla Wikki.

Har varit inne med startbud nu så kom igen tjejjer

Nalle

2010-04-26 @ 22:29:07

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback