Tänk på våra katter

Maritha har varit i kontakt med en djurpratare. Det är samma person som hon tidigare pratat med. Han berättade att Zeke är uppmattad, Fideli är väldigt frusen och Fleur är rökskadad. Zeke har dragit sig undan, förmodligen för att han är så trött. Som det ser ut just nu behöver vi allmänhetens hjälp med att hitta dem. Hittelön utlovas.

Maritha vill att vi tänker extra mycket på Zeke, Fideli och Fleur.

Angående katten som kan vara Peppar:
Han/hon har inte gått in i fällan, men den är gillrad, så vi hoppas på god tur i natt.


Kommentarer
Postat av: Fia, Fredrik och fd Kompisarna Leo och Isak

Tänker så det knakar, måtte missarna komma hem nu !

2010-02-22 @ 21:14:17
Postat av: Rasmus katt

Men så hemskt! Stackars små katter . . . Och vädret som är så ruskigt kallt! Undrar var de håller hus? Om de är nära bebyggelse?

I kväll klockan tio ska jag tänka extra mycket på Zeke, Fideli och Fleur och uppmana dem att gå hem, eller - om de är för långt borta - att de söker sig till närmsta gård. Det borde väl finnas någon lada eller liknande att värma sig i.

2010-02-22 @ 21:15:58
Postat av: Camilla Z Hbg

Ja, nu tänker vi extra intensivt på Zeke, Fideli och Fleur!!! Utan att glömma de andra sex givetvis! Så på med "tankesändarna"!

2010-02-22 @ 22:58:31
Postat av: Ia o Kletus

Vi tänker också, vore vi närmare skulle vi leta också

2010-02-22 @ 23:43:28
URL: http://loveyourhomes.blogspot.com
Postat av: bitte

Ja jag säjer detsamma...bodde jag nära skulle jag också söka söka söka...men nu får vi hoppas att alla tankar får hem alla missar som är ute i kylan.

2010-02-23 @ 13:46:54
Postat av: Rasmus katt

Håller med er båda. Skulle kännas mycket bättre om man bodde nära och kunde ge sig ut och leta varje dag.

2010-02-23 @ 15:38:15
Postat av: Trisse och Morris

Kära Zeke,Fidelie och Fleur vi tänker på er och de andra katterna.

2010-02-23 @ 17:31:48
Postat av: Milo, Fredman och Camilla

Zeke, vi har tänkt mycket på dig. Söta du, gå hem till dem som kan ta hand om dig. Gäller självklart även Fideli, Fleur och de andra saknade katterna. Ni är mina våra tankar varje dag.

2010-02-24 @ 21:52:08
Postat av: Camilla

Våra tankar såklart. Talade lite för mig själv, men vet att mina älskade kärleksfulla kattpojkar tycker detsamma.

2010-02-24 @ 21:54:36

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback