Morgondagen tillbringas i Svalehult

Äntligen bär det av till katthemmet! Det var länge sedan Kalle och jag var där. Min vän Pia, som jag har lärt känna genom Hittekatter ifokus ska också följa med. Hon bor i Västervik och tar bussen till Kalmar där vi hämtar henne. Imorgon ska vi måla brädor till det nya katthemmet och jag kan avslöja att det blir rött.

Idag har jag bakat morotsbröd som jag ska bjuda på. Till lunch blir det sallad och till middag serveras kasslergratäng. Mums! Tur vi är matglada allihopa! Pia kommer få en guidad tur av Maritha eftersom det är första gången hos besöker Kompis. Och självklart blir det gos med katterna. Cool


Kommentarer
Postat av: Pia Puma

Jag ser verkligen fram emot besöket och det ser ut som om vi får massor med sol med;)

2010-07-06 @ 21:43:37
Postat av: Suzanne

Önskar er en riktigt trevlig utflykt och hoppas att ni kommer att vara alldeles extraordinärt flitiga med färgpenslarna så att invigningen av det nya katthemmet snart blir verklighet!

2010-07-06 @ 21:48:48
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Hoppas ni hade en härlig dag på katthemmet :-)

2010-07-07 @ 22:18:11
URL: http://kattfamiljen.se

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback