Sommaren har kommit till Svalehult



Äntligen har sommaren kommit till Svalehult. Vi har haft två fina dagar med sol och värme. Katterna gottar sig i skuggan men när Maritha smyger förbi utanför rastgården springer de fram till henne i hopp om att få lite kel. Denna gång var det Matti och Petronella som var först framme. Det blev snack om både fotboll, mat och bröllop. Båda hälsar att de redan har tröttnat bollspelet och istället ser de fram emot festligheterna inför lördagens bröllop.

Ska ni se på kronprinsessans och Daniels bröllop?
Själv befinner jag mig i Ullared på jobb hela dagen och missar hela evangemanget. Tyvärr. :-(


Kommentarer
Postat av: Annie

Ullared kan vara ett smart drag just denna dag. Jag har bekanta som planerar att gå på Liseberg medan bröllopet pågår för fullt. Själva har vi inte bestämt oss för vad vi ska göra på lördag. Kanske blir det lite bröllops-TV, kanske inte.

2010-06-17 @ 19:35:18
Postat av: Mie

Jag är emot monarki och skulle aldrig få för mig att titta på spektaklet/bröllopet. Hoppas att jag inte förargar någon monarkist med denna kommentar.

2010-06-18 @ 13:32:45
URL: http://meisje2010.wordpress.com
Postat av: Rasmus katt

Instämmer helt med Mie!

2010-06-18 @ 13:42:50
Postat av: Nalle o hennes gubbe förståss

Vi Hälsade på Bloggkatten Wikki.



Det måste ni läsa mera om på hennes sida.

Nalle

2010-06-21 @ 01:48:45

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback