Djurbutiker på nätet

Tack för alla tips vi fick in angående djurbutiker på nätet! Känner ni till flera så skriv en kommentar här under.
Jag älskar att surfa runt på djurbutiker och drömma mig bort bland alla härliga, variationsrika och spännande kattprylar!

Har ni beställt kattprylar från nätet? Vilka är era erfarenheter?



Säljer klösmöbler, leksaker, matskålar, transportburar m.m. Frakten är gratis och leveranstiden anges vid köptillfället.


Kattgalaxen har ett varierat utbud av prylar för både matte, husse och katt. Leveranstiden är cirka en vecka och minsta orderväder är 150 kr exkl frakt. Det står inget om fraktkostnaden på hemsidan.


Zooplus finns i flera länder och de leverar till bland annat Sverige.


Katt!Katt! säljer bland annat servetter, reflexer, skyltar och väskor. De flesta produkter finns för leverans inom 7 dagar. Fraktkostnaden beror på hur mycket varorna väger.

Djurmaxi (Tyvärr fungerar det inte att spara ner deras logga.)
Ett stort utval av djurtillbehör. Levererar normalt inom 5-7 dagar. Fraktkostnaden är från 69 kr beroende på paketet storlek och vikt.


Har ett bra utbud av kattprodukter. Företaget bjuder på frakten om ordern överstiger 300 kr. Varorna skickas inom 5 arbetsdagar efter att betalningen är registrerad.


Ett stort utbud. Fraktkostnaden ligger på 49 kr och leveranstiden är mellan 1-10 dagar, men oftast ligger det på 4-5 dagar.

 
Har många söta prylar för både katter, hussar och mattar. Minsta order är 150 kr. Fraktkostnaden ligger på 49 kr. Leveranstiden är ca 1-2 dagar beroende på var i landet man bor.


Färglada produkter där katter är ett stort inslag.


Stort utbud av kattfoder, kattsand m.m. Fri frakt över 900 kr. Hemleverans. 1-3 dagars leveranstid.


Ett stort utbud av bl.a. transportburar, matskålar och klösmöbler. Leveranstiden är mellan 3-4 dagar. Frakten ligger på 69 kr.


Frakt anges när ordern är lagd.


79 kr i fraktkostnad, överstiger ordern 1000 kr är det fraktfritt. Leveranstiden är mellan 1-5 arbetsdagar beroende på var i Sverige man bor.


Animalstore är en nystartad butik. Kostnad för postpaket är 39 kr.



Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Jag skall starta en webbutik med kattprylar så jag tipsar er sen när den startar ;-)

2010-06-29 @ 00:59:31
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Wikki

Jag kan lägga till swecat.se och EsmeraldasKattshop.se som jag både handlat och fått saker utav!

TassKram Wikki

2010-06-29 @ 20:42:39
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Ni är varmt välkommna när det startar :-)



Såg inlägget om ekologisk kattmat. Tänkte tipsa om det på min blogg också, skulle det vara okej om jag lånade bilden på själva maten?

2010-06-30 @ 11:54:21
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Ni är varmt välkommna när det startar :-)



Såg inlägget om ekologisk kattmat. Tänkte tipsa om det på min blogg också, skulle det vara okej om jag lånade bilden på själva maten?

2010-06-30 @ 11:54:51
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Camilla Z Hbg

Tack för tipden :-D!

2010-06-30 @ 15:08:44
Postat av: Rasmus katt

Har mycket bra erfarenhet av att näthandla på Kattgalaxen. Man får hem varorna snabbt.

2010-06-30 @ 18:09:49
Postat av: Minus&Lennox

Vi har fått massor av godis och leksaker ifrån -kattgalaxen vi med! Kram

2010-06-30 @ 19:42:54
URL: http://kungminus.blogg.se/
Postat av: Morgan

Nystartad men hörde talas om den bara härom dagen

http://www.animalstore.se/

2010-07-01 @ 11:20:30

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback