En päls för Blondinbella? (Del 2)

Jag har hittat ytterligare en päls som kan komma väl till användning för Blondinbella. Tror jag. Denna gång är det min katt Blixten som tipsar om en päls i absolut bästa kvalitet (och färg). Pengarna för den sålda pälsen kommer gå till att bygga upp vårt katthem igen. Visst låter det som ett bra modefynd, Isabella?

Och till alla katt- och hundägare vill jag rekommendera furminator som tar bort mycket hår snabbt och smidig. Blixten nöjt i fulla drag när jag kammade honom tidigare. Ett måste för alla kattägare!  

Jag måste ju tillägga att min lilla skönhet kommer från Katthemmet Kompis. :-)


Blixten ser inte så glad ut på denna bild, men det beror på att han inte gillar blixten från kameran...


En päls för Blondinbella?


Kommentarer
Postat av: Rasmus katt

Så mycket vacker päls :-) - och från en enda katt . . !Säkert varmt och gott att ha på sig. Jag läste för många år sedan om en dam som stickat en tröja av all päls hon kammat från sin collie. Blixtens fina päls skulle kunna bli en härlig tröja. Färgen är ju så vacker

2010-03-04 @ 21:51:54
Postat av: Camilla Z Hbg

Hm, han ser ju ändå ganska nöjd ut söte lille Blixten ;-). Finfin kise i vårskrud!



Blondinbella, isch, hon känner troligtvis inte till skillnaden mellan en katt och gråsäl...hrm...



Kram på er!

2010-03-06 @ 18:32:20

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback