I morgon invigs rastgården

I morgon är det fest i Svalehult. Det har Sonny lovat. Då invigs nämligen den nya rastgården. Maritha har inte velat avslöja projeketet för de fyrbenta, men eftersom jag vet att våra katter är smarta, är jag säker på att de har förstått vad som har pågått de senaste dagarna. Det kommer bjudas på tonfisk och makrill. Sonny har fått i uppdrag att köpa hem en Operatårta (Frödinge) som Maritha och han ska avnjuta klockan 20.00.

Det här är ett steg i rätt riktning. Nästa invigning blir då portarna slås upp till vårt nya katthem!




 


Kommentarer
Postat av: Rasmus katt

Säkert blir katterna jätteglada! Komma ut i solen och få både tonfisk och makrill. Smaskens :-) Och Operatårta som är så gott! Det är sannerligen Maritha och Sonny värda :-)

2010-03-09 @ 21:29:55
Postat av: Camilla Z Hbg

Då önskar vi Maritha, Sonny och alla kisekatterna (och andra som kommer på "festen") en ritkig fantastisk invigningsfest. Kram på er :-D!

2010-03-09 @ 21:59:45
Postat av: Nalle o Lasse

Hoppas att Lotta är där med sin Kamera så hon kan fånga några härliga glädjeskutt.



Som när korna skall ut på sitt första grönbete.



Trevligt kalas.

Nalle o Lasse

2010-03-09 @ 22:09:21
Postat av: nissealbin

Vilken härliga nyheter. Önskar alla fina kissemissarna, Maritha och Sonny en underbar fest och invigning av rastgården. Lycka till med fortsättningen. Kram till er alla!

2010-03-09 @ 22:44:29
Postat av: bitte

Hejsan! Önskar er en trevlig invigningsdag/kväll!

Härligt för missarna att få komma ut i solen...

2010-03-10 @ 09:13:42
Postat av: Emma

Hej, önskar er lycka till och en trevlig kväll!

Tror katterna kommer tycka det är jätte skoj!

2010-03-10 @ 09:45:45
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Pia Puma

Härligt för både tvåbenta och fyrbenta.

När de stora portarna slår upp hoppas jag att jag kunna ta mig ner med en massa leksaker mm.

2010-03-10 @ 10:17:49
Postat av: Suzanne

Lycka till med den nya rastgården. Mina egna f.d. katthemskatter och jag önskar er en riktigt rolig fest!

2010-03-10 @ 15:49:56

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback