"Djurmarknad"

I går medverkade Sören, Lasse, Nalle och Pia Hultsfreds marknad. Pia berättar om dagen:

"Det var massor med folk att trängas med och så fick man träffa Nalle & Co. Cindy agerade stand in till Sören när han blev varm och hoppade ner o lade sig i gräset en stund. Hon gjorde ett lysande jobb. Sen så hjälptes de åt sida vid sida. Men det märks att Sören är en van marknadskatt för Cindy hade inte lika mycket rutin och vana att ligga still så länge.

Sören gjorde sig till som bara den. Lade sig med magen i vädret och sträckte på sig men Cindy reagerade ju inte så mycket på honom. Sen luktade hon honom i rumpan men han brydde sig inte ett smack och strax efter det tog jag den bilden där de ligger nästan bredvid varann."


Hårt arbete kräver en stillsam eftermiddagsvila.


Kommentarer
Postat av: Pia Puma

Ha ha fast jag och Cindy var ju bara som besökare även om vi hade med oss kattleksaker som Nalle & co skulle sälja ;)

Bilden som visas här tog doch inte jag utan Nalle tror jag, jag stod på andra sidan.

Postat av: Dui och Deco

Kan ju vara bra att få lite hjälp!! Nosbuff

2011-08-28 @ 13:27:57
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Pia Puma

Man kanske ska tillägga ätt Sören INTE är hundvan (Cindy är ju kattvan) innan men klarade ju detta galant så man får nog klassa honom som hundvan numera;)


Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback