Carola sköter vår hemsida


Jag heter Carola Lindh och är hemsidans webmaster. Det är jag som sköter hemsidan, dvs. gör alla uppdateringar och ser till att det tekniska kring hemsidan och e-mail fungerar som det ska.


I mitt arbete ingår det även att ansvara för gästboken, kontrollera och uppdatera inkomna gåvor. Förutom arbetet med hemsidan hjälper jag också till med att ta fram reklammaterial, visitkort samt övriga dokument. När Maritha får problem med sin dator är det jag som hjälper henne att få det att fungera igen - ibland via telefon men räcker inte det får vi helt enkelt träffas för att försöka fixa problemet.


Hos mig bor katterna Lilleman och Pricken samt ett antal hemlösa katter som självmant sökt sig till mig. Här bor också min häst Montana och ett antal rashöns och tuppar.



Klicka gärna på bilden för att komma till Carolas hemsida.

 

 


Kommentarer
Postat av: Katten Sippo

Åhhh, tänk att ha en egen wäbbmaster. Själv får jag nöja mig med min sinnesförvirrade och något rubbade husse.

2011-12-05 @ 17:00:00
URL: http://kattensippo.com
Postat av: Nalle

Sippo då ska du kolla Carolas hemsida då blir du avensjuk på alla vackra jättefjäderkotletter som finns på hennes gård oxå.

Nalle

2011-12-05 @ 23:30:36
Postat av: CJ

Vilket bra jobb ni gör. Skönt att se att det finns fina djurvänner.

2011-12-08 @ 18:02:32
URL: http://cjs.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback