Kopior?

Ganska ofta stöter vi på katter som liknar våra egna. När My kom till Katthemmet Kompis slog det mig att hon var en kopia av min My. (Därav namnvalet.) Kopian har fått sitt namn eftersom han är en spegelvänd kopia av Kompis.

Finns det fler kopior av våra katter i bloggvärlden? Jag börjar med My, Jussi och Fiffi.

Maila din bild och skriv några rader om din katt till: [email protected]
Bloggar du om din katt? Länka gärna till bloggen/inlägget. Bilderna kommer att publiceras på bloggen.


Jussi


My


Fiffi


Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-23 @ 02:45:45
URL: http://annsoh.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback