Strul med bloggen


Flera av er har kanske haft problem med att läsa vår blogg den senaste veckan. Hos mig, och hos flera andra, har det stått "Internet explorer har slutat fungera". Först trodde jag det var fel på min dator, men så fick jag höra att samma problem har uppstått hos andra som har Internet Explorer. (Sidan fungerar utmärkt i Firefox.) Men idag fungerar bloggen som den ska (än så länge). Jag hoppas problemet bara var tillfälligt.

Har ni haft samma problem? Hur fungerar det hos er idag?

Kommentarer
Postat av: Max & Måns

Vi har haft samma problem.

Men idag verkar det bättre, eller rättare sagt att det fungerar som det ska!



Ps. Ni fick en award av oss igår. (och 14 till) tihi

2011-01-18 @ 19:53:03
URL: http://sorpingskatterna.blogg.se/
Postat av: Malin

Har haft samma problem. Men funkar bra idag =)

2011-01-19 @ 12:36:47

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback