Så lyckas du med en kattografstämpel

Kaffekokarkokboken tipsar hur man gör en kattografstämpel. När jag läser instruktionerna och tittar på bilderna ser det så lätt ut. Men vette sjutton om jag vågar testa på katterna här hemma. ;-)

Däremot är det något som katterna på katthemmet behöver öva på. Jag menar, efter all uppståndelse i samband med invigningen då vi medverkade i både tidningar, teve, bloggar och forum kan jag tänka mig att många skulle köa för en kattografstämpel.


Print screen från Kaffekokarkokbokens härliga blogg.
Har ni inte besökt bloggen tidigare? Gör det. Ni lär inte bli besvikna.

Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Var du verkligen tvungen att lägga upp det här ??

Nu fick ju matte en massa knäppa idéer igen = SUCK JAM !!

2011-09-03 @ 14:03:52
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Kaninfamiljen

Oj, måste vara en väldigt medgörlig katt det där! Här hemma accepteras kloklippning under lite protester, men att måla tassarna skulle nog bli väldigt klurigt.



Jag har en kaninblogg, men familjens tre innekatter är också med på ett hörn.



Hoppas ni får en mysig dag och lycka till med ert fina arbete för behövande katter!

2011-09-05 @ 11:39:33
URL: http://kaninfamiljen.com

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback