En hälsning från Tasseman

Vi har fått mail från Tasseman, en härlig kattpojke som aldrig hann läggas ut på hemsida och blogg innan han fick hem. Så här låter det när Tasseman har ordet:

Hej!
Här i Kalmar är det full fart! Husse och matte har gett mig många fina leksaker att busa med och de har en chinchilla som jag gillar att titta på och prata med, men min absoluta favorit är min kattkompis Iris. Henne följer jag hela tiden och härmar allt hon gör. Eftersom jag är mycket busigare än vad hon är brukar jag stimma upp henne också och så kör vi rally genom alla rum, det är såå roligt! När jag har busat en bra stund tycker jag att det är skönt att krypa ner hos husse eller matte i sängen eller soffan och spinna högt. Varje morgon när mattes klocka ringer hoppar jag upp bredvid henne och passar på att få lite morgonmys och killar henne med min lurviga svans medan hon snoozar, det är härligt.
Hoppas att alla mina kompisar på Katthemmet mår bra!

Hälsningar
Tasseman


Tasseman njuter i sitt hem.








Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Vilken ljuvlig liten sak.

Tazz&Kram

2012-04-21 @ 21:13:49
URL: http://inkanochligan.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback