Söndagsmys

Vi avslutar veckans sista dag med lite ögongodis och söndagsmys... Titta och njut!
 
Samtliga kattungar är redo att flytta till egna hem. Kontakta oss på 0706-07 13 90. Prata in ett meddelande med namn, telefonnummer samt vad ärendet gäller. Det går även bra att skicka sms.
 
Thea älskar att mysa.
 
Smillas unge Evita.
 
Truls njuter av sommaren.
 
En trött Triss.
 
Jeppe kikar fram från kattlådan.
 
Bea (Bianca) trivs i sitt klösträd.
 
Kahlua spanar in fotografen Emma.
 
Söta Bea. (Bianca)
 
Foto: Emma

Kommentarer
Postat av: Fia

Å vilka gulletroll!Så fina allihop :-)

2012-08-05 @ 19:20:21
Postat av: Alice

Ljuvliga!
Hoppas de snabbt får egna hem.
*nosbuffar*

2012-08-05 @ 22:19:04
Postat av: Linda

Hej!

Så söta och fina alla kattungar är!
Siri hälsar och tackar för all hjälp och kärlek hon fått hos er <3
Hon är min lilla älskling och jag är så glad att jag har henne. Tack för att ni finns!!
kramar från mig och spinnande och mjukt "framtass-trampande" från Siri <3

Svar: Hej Linda!Tack för dina fina ord! Vad härligt att det går så bra med Siri. :-)
/Jenny
Katthemmet Kompis

2012-08-06 @ 15:19:54

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback