En hälsning från Doris

Minns ni Doris som bodde hos oss i åtta år innan hon fick ett eget hem?

Så här berättar matte Anette

"Det var en dag i våras när min älskade Saga somnade in efter en tids sjukdom. Min andra katt Fia blev då själv och jag beslöt mig för att skaffa henne en ny kompis. Jag åkte ut till Katthemmet Kompis och fick med mig Doris hem. hon hade bott där i 8 år, helt obegripligt att ingen har sett henne tidigare. Tur var det för mig för jag fick hem denna goa pratglada tjej som min Fia bara älskar. Dom är vid varandras sida hela tiden och gör allt tillsammans. Nu har jag dessa två katter sovandes i min säng och bägge står och väntar innanför dörren när jag kommer hem. jag är så glad att jag fick med mig Doris hem." 

Det värmer våra hjärtan när vi läser hur fint våra katter får det. Tack, Anette! 

Här kan ni läsa den fantastiska berättelsen om Doris.
 

Kommentarer
Postat av: Katten Sippo

Aw, nu pirrar det i våra lurviga hjärtan. Hurrjam!

2012-12-18 @ 22:29:08
URL: http://kattensippo.blogspot.com

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback