Kvarglömd hjärna

Vår medarbetare Emma, som adopterade Båtsman för ett par månader sen, har gjort en märklig upptäckt.
 
"Jag har nu absolut konstaterat att Båtsman lämnade kvar sin hjärna på katthemmet. För bara någon minut sen så kom han strossande och hoppade upp på spisen mitt framför ögonen på mig. Har aldrig sett det innan. Igår så stod han vid dörren och jamade. Jag sa till honom att det ösregnade och bar ut honom så han kunde se och känna det, men han fortsätter envist att gå runt här och jama om utgång. Tills jag tog fram laserpekaren. Tack och lov för den!" :-) 
 
Men hur blev det så här? undrar Emma förvånat.
 
Antingen har de lärt sig för mycket hyss av Lotta eller så har Sonny predikat hur viktigt det är att katterna lämnar kvar ena halvan av hjärnan på Katthemmet Kompis. (Så att Sonny ska få ökad energi till fler snilleblixtar.
 
Båtsman, katten som glömde hjärnan på Katthemmet Kompis. (Enligt matte Emma.)
 
 

Kommentarer

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback