Sivan kommer från en kattsamlare

Sivan kommer från en kattsamlare men har bott på Kompis sedan en tid tillbaka. Hon är född 2009 och är sköldpaddsfärgad. Hon är lite försiktig av sig med människor hon inte känner men när hon väl lärt känna dig är hon mycket kelig och social av sig. Vi tror att hon passar både som ute- och innekatt. Sivan är kastrerad, vaccinerad och ID-märkt.
 
Vill du veta mer om Sivan? Kontakta oss på telefon 0706-07 13 90. Prata in ett meddelande med namn, telefonnummer samt vad ärendet gäller så ringer vi upp. Det går även bra att skicka sms. OBS! Vi tar inte emot nya katter pga intagningsstopp.
 
Söta Sivan myser i sin favoritbädd.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej.Vad glad jag blir och det värmer mitt hjärta när jag läser hur ni och många andra kämpar för alla oönskade och vanvårdade katter. Gå gärna in och titta på mina två sibiriska innekatter om du vill.

2013-04-04 @ 19:39:29
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback