En hälsning från Frida och Zelda

 Vi har fått en hälsning från Frida som 2004 adopterade Zelda.

"Vill skicka en hälsning från Zelda som jag adopterade från katthemmet Kompis i oktober 2004. Då hette hon Missan och hade precis lämnat ifrån sig sina fyra bebisar som hon hade fött i ett stödhem i Mjölby. Zelda flyttade hem till mig och min andra katt Astrid och allt var bra fram till för ett år sen, då Astrid drabbades av en buktumör och fick avlivas. Efter några veckor började Zelda kissa blod och jag blev helknäckt. Det visade sig dock vara urinvägsinfektion och Zelda fick medicin och blev frisk :) Numera har vi även utökat vår lilla familj med busfröet Fantomen! Tack även till Maritha för att du finns, för utan dig hade jag och Zelda aldrig funnit varandra!"

/Frida


Zelda har bott hos matte Frida i nio år. 

Kommentarer
Postat av: Ann Eriksson

Vill gärna ha kontakt med Zeldas matte, jag har ju nämligen en son till Zelda här tror jag. Han blev uppfödd i Mjölby med sina tre syskon. Svante heter han och är mycket lik sin mamma!

2013-05-26 @ 15:53:03
URL: http://www.sturkokatten.se

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback