Kanondag på Öppet hus!

Det blev en riktigt lyckad dag med Öppet hus på Katthemmet Kompis. Det var väldigt många besökare och alla blev nog charmade av katthemmets katter. Café Kompis serverade ärtsoppa, pannkakor, kakor, kaffe och läsk. Det kunde knappast bli bättre. Det såldes även loppisprylar, hembakat och diverse kattsaker. Dessutom fanns det ett lottstånd med många fina vinster! Man kunde även gå tipspromenad! (Jag är väääldigt nyfiken på vad vinsten/vinsterna är...)
Kopian var såklart först framme vid fikat. Och han höll ställningarna även vid loppisståndet.

Micke flyttade till sitt nya hem idag. Så mycket mer än så här vet jag inte just nu. Jag har precis kommit hem, men så fort dagens kassa är räknad återkommer jag. Jag är helt säker på att det blev mycket pengar till katterna idag.


image188
Vid lottståndet och alla fina priser!


image189
Yes, Kopian höll sig framme i år igen! Vore väl konstigt om han inte gjorde det...Mat kan
man ju inte missa! Räcka ut tungan


image190
Loppisen. Om ni tittar riktigt noga kan ni se Kopian under bordet...
Man kan bara gissa vad han väntade på...Cool


image191
Lynx höll sig framme i hopp om att någon skulle upptäcka hennes skönhet...

Kommentarer

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback