Jag efterlyser min ägare



Matte/husse, jag saknar er. Vart har ni tagit vägen? Jag hittades i Eskilsryd mellan Emmaboda och Nybro för en vecka sedan. Där blev jag matad av snälla människor. Jag är kastrerad (hankatt) och väldigt glad och social. Jag är gråvit, mina tassar är vita och jag har en fin vit bläs i ansiktet. Av någon anledning har jag dessutom ett jack i ena örat.

Jenny har ringt till polisen i Kalmar, men de kunde inte hitta någon katt som kunde vara vara jag bland försvunna katter. Maritha har gått igenom Barometerns annonser, men inte heller där fanns jag på bild.

Vet du vem som äger mig? Kontakta Maritha på Katthemmet Kompis på telefonnummer 0706-07 13 90. 

PS Ni som bor i Nybro/Emmaboda trakten, sprids gärna detta vidare på era bloggar. Text och bild får såklart användas.

/Tass, gråvita lilla jag.

Kommentarer
Postat av: Lucia

Men sötnosen då. Hoppas du hittar din familj snart eller får ett tryggt nytt hem :)

2009-03-03 @ 20:52:35
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hae hitta en hankatt ved tavestad skola i JÄRNA SOM ÄR CA 2-5 MND DEN AR SVARTGRÅ OCH ÄR VIT PÅ HALS OCH MAGE DEN HAR ETT RÖTT HALSBAND MED BJELRA PÅ MEN INGA NAVN DEN HAR OGSÅ VITA TASSAR.

2011-10-01 @ 11:14:10

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback