Sommarbilder på våra skönheter

Hur har ni det i sommarvärmen?
Själv håller jag på att tuppa av i värmen, känns det som. Har jobbat hela dagen med dagsutflykt på Ölands djurpark. Riktigt varmt vill jag lova. Har inte hunnit blogga så mycket de senaste dagarna, så idag blir det bara några bilder från mitt senaste besök på Kompis. De flesta av katterna höll sig framme när vi var där, vilket är både positivt och roligt. Pia hade, fullt förståligt, svårt för alla namn. Jag hade samma problem när jag lärde känna katterna, något som Maritha inte alls förstod. Skrattande I fyra års tid försökte hon lära mig skillnaderna mellan Sky, Shy, Memphis och Salmiak. (Kan tillägga att samtliga är kolsvarta.) Pia hade en trevlig dag på Kompis och hon lattjade runt med sin kamera i högsta hugg. Så här blev resultatet:


Tassie ser oerhört stolt ut, eller hur?


Doris är inne på sitt sjätte år på katthemmet.


Pälsbollen Tristan njuter av julivärmen.


Robinson (Visst har hans öron läkt bra?)


Toola höll sig framme i värmen och njöt av att bli fotograferad.




Kommentarer
Postat av: Katten Sippo

Jamarbra bilder. Stiliga missar allihop.

2010-07-11 @ 06:39:22
URL: http://www.kattensippo.com
Postat av: Fia

Å så fina bilder !!!

2010-07-11 @ 09:30:42
Postat av: Camilla Z Hbg

Helt underbara bilder på helt underbara kisar :-D!



Är det någon som nu läser min kommentar så SNÄLLA, gå in på Kattkommando Syds hemsida, där finns tre helt underbara katter, Cassi, Chili och Nisse som är akut avlivningshotade, nästa vecka, kanske redan imorgon 12/7!!! Finns det någon som har möjlighet att göra något för dessa underbara liv???

2010-07-11 @ 14:34:26
Postat av: Pia Puma

Jag hade ju jääääättekoll på namnen ju, vad e de du säger Jenny;)

2010-07-11 @ 21:39:39
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Vilka skönheter! kurr

2010-07-12 @ 07:31:53
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Mie

Jättefina katter!

2010-07-12 @ 12:09:58
Postat av: Suzanne

Toppenfina bilder på lika toppenfina kissar. Heder åt Kompis som behåller katterna så länge det behövs! Det kallar jag att rädda katter.

2010-07-12 @ 17:34:31
Postat av: Rasmus katt

Vad vackra katterna är! Vad skönt att de får bo kvar utan tidsbegränsning,

2010-07-12 @ 17:54:21
Postat av: Molly & Grabbarna

Härliga bilder på fina missar! <3



Instämmer med ovanstående; härligt att de får stanna utan tidsbegränsning!! :-)



Tass & Kram



Asterix, Lukas & Molly

2010-07-13 @ 18:34:51
URL: http://mollyochgrabbarna.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

Ja visst är det konstigt att du inte genast ser skillnad på dessa katter. hahahha

Just dom där känner jag.

Och ja visst är dom oerhört lätta att se skillnad på. fniss

2010-07-14 @ 12:50:05
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Nalle

Hade varit kul att se Pia Puma full av rödfärg oxå. Eller gosade hon bara med katterna medan ni jobbaDE ???????????



NALLE

2010-07-15 @ 01:45:28
Postat av: NALLE

Glömde säga

Suck

Tassie o Robinson.

Nalle

2010-07-15 @ 01:46:37
Postat av: Pia Puma

Jag sprang runt med kameran när jag inte målade och när Jenny hade kameran uppe var jag puts väck eller på behörigt avstånd. Stoppade korvar ser man i kyldisken de behöver ni inte se på kompis;)

2010-07-15 @ 17:06:00
Postat av: NALLE

Ha,ha du Pia.

Såg nån´stans att du ville se mig på Hojjen vid Kompis invigning.

Hur kul är det med en stoppad korv på en sån´då´??



Kramisar

Nalle

2010-07-16 @ 00:50:57
Postat av: Pia Puma

jag är van att se det mest konstiga på hojjar Nalle. Nästa vecka är det nordens största MC-träff här i stan med flera tusen olika hojåkare. Allt från kaniner som kör till förare med bar rumpa;)

2010-07-20 @ 19:42:39

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback