Maritha och tekniken

Maritha för några månader sedan:
"Jag har köpt en ny mobil."
Jag: Har du?
Maritha: Ja, men det är en massa finesser på den. Jag reder inte ut att!
Jag: Men kan inte Sonny hjälpa dig?
Maritha: Nej, Sonny kan inte sånt.
Jag: Annars får vi hjälpa dig någon dag. (Vi har 8,5 mil till katthemmet.) När du sedan har lärt dig att ta kort med mobilen kan du skicka MMS.
Maritha: Va?
Jag: Ja, du kan ta kort med kameran som finns i mobilen och sedan kan du skicka bilderna till dina vänner.
Maritha: Äh, det bryr jag mig inte om. Jag kommer ändå inte att använda det.

Fem månader senare plingar det till i min mobil. Ett MMS från Maritha!
Maritha har lärt sig att ta kort med mobilen och att skicka MMS. Bra jobbat, Maritha! Sånt gillar vi!

image470
Maritha har fotograferat kattungen Joline. Tyvärr var det lite mörkt när bilden togs, men hon får helt klart godkänt! :)

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hon, alltså katten, är verkligen bedårande :)

2008-04-24 @ 20:13:34
URL: http://mimmisdesign.blogg.se
Postat av: Ellen

haha,,, vad härligt,,,

alltid roligt när man lär sig nya saker =D bilden får helt klart ok =D

2008-04-24 @ 21:16:21
URL: http://sphynxnoja.blogg.se

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback