Vi vill påminna om...

...att ni kan komma med synpunkter och tankar här.
Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Carin

Vad är det här för härlig sida?! Vilken tur att jag hittade den! Ni gör ett sådant fantastiskt jobb med att ta hand om herrelösa katter!

Jag länkar gärna till er sida från min (om jag får)

Här på landet dröser det nu av vildkatter och jag Missionerar =) om vikten av att kastera sin katt!

2008-08-24 @ 15:21:10
URL: http://carinforsen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Instämmer med att ni gör ett fantastiskt jobb. Och så har jag ju hittat min lilla älskling Milo hos er och det är helt underbart! Dessutom har ni en riktigt bra blogg som alltid är rolig att läsa.

2008-08-24 @ 21:40:59

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback