Nakens dagbok är Årets kattblogg 2008

Tävlingen är nu avslutad. Klicka på bilderna för att komma till respektive blogg.

1 pris:
Naken står som vinnare av Årets kattblogg 2008!
Naken fick sammanlagt arton tassavtryck.



På delad andra plats:
Rädda Kattens blogg och Wikipedias blogg. Båda fick åtta tassavtryck var.


Rädda kattens blogg.


Wikkis blogg.


Grattis till er alla! 
Första priset består av kattleksaker, kattgodis och en glaskatt från Målerås glasbruk.

Vi tackar alla kattbloggar som har deltagit i tävlingen och alla som har röstat! Fler tävlingar kommer längre fram.

Bilder på vinnaren, Naken.

    

Ett typiskt dagboksinlägg från Naken:

"I kväll är det match mellan de gula och de röda. Naturligtvis ligger jag och kollar från första parkett. En gubbe kastade in bollen från sidan och de andra sprang efter och jagade den. Tycker att de är ganska dumma. Till och med jag är bättre på apport än vad de är. Dessutom har de ju händer som de kan plocka upp bollen med. Men dem envisas de med att inte använda. Hur dum får man vara? Hade jag haft händer, eller i alla fall ett par tummar så hade det inte varit nån match för mig att hämta den där bollen. Det är som jag alltid har sagt: människor är inte smarta alls..."
/Naken beskriver sin syn på en fotbollsmatch.

En intervju med vinnaren kommer inom kort.

Kärlek
/Katterna på Katthemmet Kompis


Kommentarer
Postat av: linda

Grattis Naken, en värdig vinnare <3

2008-12-15 @ 20:50:51
URL: http://trehundrasjuttiofem.blogg.se/akuthem
Postat av: Naken

Vad glad jag blev över vinsten! Ska fira rejält i kväll. Vet inte vilken mailadress jag ska använda för att kontakta er. Jag såg ingen i er kommentar. Min mailadress är [email protected] så om ni vill kan ni ju maila dit så får jag eran.

Ser fram emot intervjun som ska komma.



Tass/ Naken

2008-12-15 @ 21:44:41
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Naken

Tack, då ska jag gå in och svara nu.

Tass/ Naken

2008-12-15 @ 22:05:49
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Wikki

Grattis Naken! Du vann storslaget! Jag är jättestolt över min andraplacering! Stor stor TassKram till juryn och alla som röstat!

MorgonSpinn från Wikki

2008-12-16 @ 07:02:41
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Carina

Grattis till både 1:an och 2:orna. Bra kattbloggar alla tre!

2008-12-16 @ 19:27:57
URL: http://blogg.passagen.se/zol-mone/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback