Vill du ge mig din kärlek?

Det är jag som är Snorpan. Jag bor tillsammans med min mamma, Lillan, och mina två syskon Gizmo och Paddan, på Katthemmet Kompis. Jag är sju veckor gamla. Och busig som ett helt dagis. Tyvärr hade min bror, Gizmo, det tufft sina första veckor i livet. Han fick lunginflamation och fick åka till doktorn. Nu är Gizmo helt återställd och kommer att flytta till ett eget hem tillsammans med syrran Paddan när de är tolv veckor. Det känns så klart lite snopet, att inte jag blev vald. Jag känner mig utanför och söker därför efter en egen matte eller husse som vill ge mig kärlek.

Tycker du om busiga, charmiga och smarta katter? Bra, för då är jag rätt katt för dig! Men du måste prata med min chef, Maritha. Det är nämligen hon som bestämmer vem jag ska flytta till.

Nospuss/Snorpan

PS Chefen når du enklast på mobilen, 0706-07 13 90. Kika gärna in på vår trevliga hemsida. Men du, håll med om att det är jag som är snyggast... ;)


Här är lilla jag!

Lillan
Spana in morsan min, visst är hon en skönhet?

Kommentarer
Postat av: Katie

Åååh, Snorpan var nog den sötaste kissebebisen jag sett på länge. Jag hoppas verkligen att kissarna får nya och bra hem som dom kommer trivas i. Hade det inte vart för min allergi hade Snorpan definitivt kunnat få ett hem hos mig.

2008-09-15 @ 22:30:59
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Nina.

Vilka sötnosar! <3

2008-09-15 @ 23:08:11
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: bitte

åh va fin mamman är hon åminner så möe om min förra katt myra men hon försvann men saknar henne så det var kärlek

2008-09-25 @ 12:26:00
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback