Vi laddar inför öppet hus på söndag!

Igår besökte Kalle och jag katthemmet. Loppis- och cafétältet skulle sättas ihop inför söndagens öppet hus. Vi passade även på att sätta Sonny i sysselsättning. Han fick klippa gräset. Liam, 1,5 år, fick städa upp efter honom. 
Vi hoppas att ni besöker oss på söndag mellan kl 11.00-17.00!



Grabbarna krattar.


Liam hjälpte till inför öppet hus.


Även chefen fick arbeta...


Maritha kämpar med att få ihop tältet.


Kopian är först vid caféet.


Katthemmets traktor.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har lite saker hemma ni säkert har användning för på katthemmet som t ex ett bra klösträd. Jag tänkte även ta med mig en diktbok jag gjorde en gång och som jag har några exemplar kvar av, den handlar såklart om katter och Sixten poserar på bilderna. Så vi ses.

2009-05-23 @ 20:05:10
URL: http://rosbladhskattfotosida.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback