Vinn en årsförbrukning av kattmat!

I samarbete med Oliver´s Petfood har Du chans att vinna en årsförbrukning av kattmat! 

Oliver´s Petfood  tillverkar kvalitetsfoder till hundar och katter. De använder bara noga utvalda och naturliga råvaror som smakar gott. Billiga utfyllnadsämnen, allergiframkallande ingredienser och kemiska tillsatser är bannlysta hos dem.

Så här gör du för att tävla.
Mejla svaren på frågorna till [email protected]
Glöm inte att ange namn och adress. Skriv "kattmat" i ämnesraden.

Du kan endast tävla en gång per hushåll!

Tävlingen pågår fram till tisdagen den 2 juni kl 18.00.

Varför är Omega 3 bra för din katt?
1. Omega 3 ger katten bättre hörsel
2. Omega 3 ger katten ett bättre immunförsvar
3. Omega 3 ger katten bättre kondition

Vilken växt sägs tilltala katten och gör att katten kan få ett slags rus?
1. Murgröna
2. Kattmynta
3. Lilja

Svaren på frågorna hittar Du på Oliver`s Petfoods hemsida.

Det här kan Du vinna!
1:a pris - Ett års förbrukning av Oliver's Signature kattmat.
2:a-3:e pris - Halvårs förbrukning av Oliver's Signature kattmat.

Vi kommer att lotta tre vinnare bland de som svarar rätt på frågorna.

    

Kommentarer
Postat av: Pia Puma

Woohoooooo

2009-05-19 @ 18:52:02
URL: http://pumashobbyverkstad.bloggagratis.se/
Postat av: Mymlanbus

Jopp, nu är en annan också med och tävlar :)

2009-05-20 @ 15:51:58
URL: http://mothercat.mymlanbus.se
Postat av: Anonym

Jag har puffat för er öppna husdag på min blogg! Hoppas det kommer masoor av gäster som spenderar hela plånboken!

TassKram Wikki

2009-05-21 @ 22:41:24
Postat av: Kusten

Tjolahopp! Önskar lycka till åt alla :)

2009-05-21 @ 22:46:13
Postat av: Wikki

Jag puffar för er kattmatstävling också i min blogg! På det sättet hoppas jag att nån kanske tittar mer in på er hemsida och tänk om det dessutom skulle leda till att göra någon kisse lycklig? Hoppas kan man ju alltid!

KvällsSpinn Wikki

2009-05-26 @ 21:18:54
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Anonym

Jag puffar för er kattmatstävling också i min blogg! På det sättet hoppas jag att nån kanske tittar mer in på er hemsida och tänk om det dessutom skulle leda till att göra någon kisse lycklig? Hoppas kan man ju alltid!

KvällsSpinn Wikki

2009-05-26 @ 21:20:39
Postat av: Liiza

Då får man prova lyckan och hoppas då :)

2009-05-29 @ 13:02:05

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback