Lyxiga bäddar

Häromdagen efterlyste jag bilder på Sofias och Mias (Mison) bäddar. Roligt att så många vill visa upp dem!
Vill du beställa en bädd maila Sofia eller Mia. Fler bilder på bäddarna hittar ni HÄR!

Sofias bäddar:
Bädden kostar 150 kr + frakt och pengarna, utom frakt, går till Katthemmet Kompis. Maila din beställning till: [email protected]
Skriv vilka färger du önskar, så kontaktar Sofia dig om färgerna finns på lager.

Mias bäddar:
Bädden kostar 150 kr + frakt och pengarna, utom frakt, går till Katthemmet Kompis. Maila din beställning till "Mison" (Mia) [email protected]   
Bäddarna görs i olika färger, så skriv vilka färger du önskar, så kontaktar "Mison" dig. Hon kan dock inte garantera att alla färger finns på lager.




Sambo (vit) och Roxy (svart) ville gärna ha varsin av Sofias fina bäddar. Eftersom båda två hårar en hel del tyckte jag att en vit insida på bädden till Sambo och en svart insida på Roxys bädd vore smart.... Så snart bäddarna anlände fick jag klart för mig vem (vilka) som bestämmer i det här huset!
 
Hälsningar
Agneta Ericsson i Bandhagen


 

Jag köpte en bädd av Sofia och en av Mison. Katta fick en vit och Tuss en brun/svart, men självklart fattar de inte att de är anpassade efter deras pälsfärg så oftast sover Katta i den bruna och Tuss i den vita... De var till en början lite skeptiska till bäddarna, men efter ett par dagar var de invigda och nu ligger båda i dem allt som oftast! 
Nåja, gladast är nog min sambo Tobias som nu slipper ha katterna sovandes i soffan...
 
Bifogar två bilder från ikväll. Till en början låg de i varsin bädd, men Tuss som är en riktig kelgris kröp sedan över till Katta och ville gosas...
 
//Mia (Medarbetare på Kompis)


 

Jag beställde två av Sofias bäddar och är verkligen helnöjd, för att inte tala om vad mina älsklingar Will och Bellatrix är. Hade knappt hunnit packa upp dem ur emballaget innan lilla Bellatrix hoppade i och la sig till ro. Hon bara älskar de här båda bäddarna, så lille Will får sällan någon chans på dem (han har dock gott om andra mysplatser ), för hon skiftar emellan dem under dagens sovstunder och menar bestämt att de är hennes.
 
Bäddarna är skickligt sydda, snygga och de är förträffliga för de ändrar form efter hur "användaren" ligger, sitter, tvättar sig och de inbjuder till fullståndig "päsning". Ibland befinner sig halva kise i bädden och andra halvan direkt i soffan (som den ena står i). De är väldigt flexibla. Ja, både bäddarna och katterna förstås ... !

/Camilla Zandelin


 

Bilfogar bild på Gosan som njuter av den gröna och Vilda (fd. katthemskatt ) som myser i den lila. Är så nöjd så att Sofia skickade fyra till igår. :-)

/Björn


Jag beställde tre bäddar av Sofia. En har Sunna på Kattvärnet fått, två skall jag ge till kissarna på Stockholms Katthem. Min tjocke herre Douglas ville visa att bäddarna är töjbara!!

/Annikki


Kommentarer
Postat av: Pia Puma

Ha ha Douglas är min idol;) Vilket charmtroll.

2010-03-14 @ 20:25:18
Postat av: Linda

Nämen så fina de är! Kul att se katthemskatter från Stockholms katthem också! Är volontär där. Måste fråga, är bäddarna lätta att tvätta?

<3

2010-03-15 @ 02:35:17
URL: http://trehundrasjuttiofem.blogg.se/akuthem
Postat av: Camilla Z Hbg

Förtstod väl att det skulle vara fler kisar som totalt uppskattade dessa bäddar :-)! Vilka mysiga sötnosar, allihopa :-D!

2010-03-15 @ 13:04:14
Postat av: Sofia

Så fina kissar!!!



Linda. Mina bäddar kan tvättas i 30 grader. På de flesta fleecetyger är det 30 grader, så antagligen kan Misons bäddar också tvättas i 30. /Sofia

2010-03-16 @ 15:31:04
Postat av: Anna-Karin

De här såg ju riktigt mysiga ut, nästan så man själv vill krypa ner ;))

Bäst att införskaffa ett par stycken åt katterna i alla fall så att någon får njuta!



Tass och gos från Vilma, Molly och Anna-Karin

2010-03-19 @ 00:10:10

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback