Vem äger Murphy och Gigolo?

I april förra året dök två katter upp hos Maritha och Sonny. En av katterna, Murphy, dök upp innan branden, men försvann från gården efter branden, men återkom efter ett par månader. I samma veva som Murphy kom tillbaka dök en annan katt upp, nämligen Gösta Gigolo, som Maritha kallar honom. Båda är blyga och försiktiga. Murphy är svart och Gösta Gigolo är nästan en kopia av Chester. Kanske är det därför Gösta Gigolo njuter av att reta Chester så fort han får chansen? ;-) Stackars Chester som tror att han är kung på bygget. Nu är har fått konkurrens av en lika ståtlig herre.

Maritha tror att katterna har sökt sig till gården eftersom de ställde ut mat till de katter som sprang till skogs efter branden. Eller så har någon dumpat dem på gården. Murphy och Gösta Gigolo matas dagligen. Tyvärr har vi inte bilder på dem.

Maila mig om ni vet vart Murphy och Gigolo hör hemma. [email protected]


Kommentarer
Postat av: Anmaja

Hej, jag följer sidan, men har inte kommenterat så ofta. Tyvärr kan jag inte hjälpa er att tala om var Murphy och Gigolo hör hemma. Jag ville bara fråga om jag får 'låna' bilden här över till min blogg? Jag länkar givetvis tillbaka hit till er sida om jag får detta. Det ser ut som min Lussekatt på bilden!

Anmaja

2011-01-31 @ 14:01:58
URL: http://blogg.omakastengods.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback