Vill du öppna ditt hem för Zingo?


Zingo myser på katthemmet i sin nya bytta.

Zingos matte har träffat en kille som är pälsallergisk vilket gjorde att Zingo inte kunde följa med till det nya hemmet. Han har därför fått flytta tillbaka till katthemmet. Zingo föddes våren 2007 och mitt första minne av honom var att han charmade oss med sina vackra gula ögon. Han är en social och härlig kille som söker ett nytt hem. Zingo är kastrerad, vaccinerad och id-märkt.


Vill du träffa Zingo för att lära känna honom? Kontakta Maritha på telefon: 0706-07 13 90.
Telefontider: Måndag och torsdag: Kl 16.00-19.00. (Övriga tider håller vi stängt.)


Zingo då han var 14 veckor.



Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Sötnöten då.

Dock har jag en Totte här hemma som också söker hem så tyvärr. :-(

2011-01-04 @ 16:01:17
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Camilla Z Hbg

Hur kan man välja att lämna denna underbar söte gosse?!!! Önskar honom det bästa av hem och att det dyker upp snarast!

2011-01-04 @ 18:52:05
Postat av: Pia Puma

Ingen kille i världen skulle få mig att lämna bort mina djur. De är som mina barn med lika mycket ansvar för och dem lämnar man inte bort.

Hoppas det kommer lösa sig för missarna.

2011-01-05 @ 09:07:28
Postat av: Camilla Z Hbg

Så klart håller jag med Pia här ovan i vad hon säger, till fullo!!!

2011-01-05 @ 13:16:53
Postat av: Veronica

Pia Puma! Vilken underbar inställning! Jag säger exakt som du, ingen karl i världen hade fått mig att lämna bort mina älskade fyrbenta och bevingade vänner!

På måndag ska jag kontakta katthemmet och fråga om Zingo... Min gamla katt, som var med mig i ur och skur i nästan 15 år, gick vidare och nu har jag en kattfröken här som har husr tråkigt som helst! Hur hon kan ha det med hundar och papegoja till sällskap men hon saknar en kattkompis helt klart. Så vi håller tummarna att vi kan/får ge Zingo ett sista hem.

/Veronica

2011-01-07 @ 11:26:17

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback