Oliver och Bagheera är tingade

När Oliver kom till oss var han skygg, rädd och drog sig undan. Han avskydde att stå i centrum. Oliver och hans syskon kom till oss eftersom de skulle avlivas (de skulle inte avlivas av oss). Idag är han en av de mest sociala katter som bor på katthemmet. Numera springer han efter oss och pratar och kelar. Det går inte att missa Oliver så fort man sätter sin fot i katthemmet. I slutet av september flyttar Oliver till ett eget hem.
 
Även Baghera är tingad. Baghera hittades ute, ensam och övergiven. Till helgen flyttar han till tre kattkompisar. Baghera är en mycket social och sprallig kille.
 
Vi önskar våra pälsbollar lycka till i de nya hemmen!
 
Baghera
 
Oliver
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, lille Oliver, han är så lik min lilla Matilda, undra om han var pappa till henne? Jag har tänkt på honom, hade jag haft större hade jag adopterat honom med! Matilda är hur kelen som helst. Hon bor ihop med vackra Siri, båda adopterade från Katthemmet Kompis.
de är mina älskade små pälsklingar!
Grattis till Oliver från oss! Lycka till! <3

2014-08-10 @ 23:14:15
Postat av: Linda

Lyckat till vackra Bagheera!
Vi önskar alla kissemissar lycka till och hoppas de kommer till rätt hem som talar kattspråk! ;)
Kram på er! Tack för att ni finns!

2014-08-10 @ 23:15:55

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback