Märta har somnat in

Minns ni Märta som blev sviken av sin familj? Det var för ett år sen. Märta fick stanna kvar hos.
Idag har hon somnat in. Hon fick en tumör som spred sig till resten av kroppen. Lilla fina och goa Märta. Vi minns dig med kärlek, värme och glädje. Nu spinner du vidare i Nangilima. Du kommer inte bli sviken något mer. Du kommer bara att vara omfamnad med kärlek.

Och du, Märta. Glöm inte att hälsa Kompis och Älva från oss.

Vi saknar dig, Märta!

Sov gott, prinsessan. Du finns i våra hjärtan.



Vi älskar dig, Märta.



Kommentarer
Postat av: Linda och C.K.

Så himla trist :( Sov så gott fina Märta <3

Postat av: Natalie

Vila i frid söta Märta!

2009-06-02 @ 18:38:18
Postat av: Sanne - stolt ägare av två pälsklingar

Vad hemskt :( Jag blir alldeles förtvivlad! Hur kan man överge en trofast vän? Det är för mig helt ofattbart! Mina två tjejer är mitt allt och jag gör vad som helst för dem!

2009-06-02 @ 22:24:34
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Carro & Stitch

Så fin katt.. hon mår nog bra nu.. massa kramar från Carro & Stitch

2009-06-03 @ 20:01:43
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback