Katthemmet Kompis i morgon.

I morgon åker jag och min sambo till katthemmet för att hälsa på. Ska då passa på att uppdatera er med nya bilder och annan information. Tyvärr har vi inte möjlighet att åka dit så ofta eftersom det nästan är nio mil dit...Därför får jag "nöja" mig med att hjälpa Maritha med en hel del andra saker, som att blogga till exempel.

Självklart är alla katter på katthemmet helt underbara, alla har ju olika personligheter. Men jag har ändå några favoriter och det är Finnegan. Det finns något i honom som gör att man faller för honom. Han är så stilig!
Och så världens finaste Pengla. Pengla och hennes unge Pralina hittade Kalle och jag övergivna i en ladugård förra sommaren. Pralina bor idag i ett eget hem, medan Pengla fortfarande söker ett... Hon såg verkligen så ledsen ut när hon gick i ladugården och väntade på mat. Pengla är så söt och ser ut som en liten nallebjörn.

Sist men inte minst, ängeln Tiffany. Bilden är här nere får tala sitt eget språk. Jag behöver inte säga mera.


image52 
Pengla                Tiffany
  

Kommentarer

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback