I dag kommer rynkorna...

Det var i alla fall vad jag läste i en tidning för några månder sen. Men bara om man fyller 25. Vilket jag gör idag.
En annan tidning skrev att rynkorna kommer när man fyller 30. Jag väljer att tro på det sista. För jag vill inte bli gammal. Jag vill inte ha några rynkor. I alla fall inte idag.

25 år gammal, som sagt. Min underbara redaktionen har skickat en hälsning till mig genom radio Blekinge. Och de har även satt in ett kort i tidningen. Förmodligen inga andra som ens skulle få för sig tanken...

Maritha var den första som ringde och gratulerade mig på morgonen. Hon tror fortfarande att varenda människa är vaken kl 8.31....Själv är hon uppe kl 5.30 varje morgon. Katterna ska ju ha sitt, såklart!

Nä, nu blir det snart smörgåstårta och firande på redaktionen. Vilken underbar dag!

Kommentarer

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback