Öppet hus på Katthemmet Kompis

Maritha börjar bli lite trött på mig. Anledningen till det beror på att jag har "tjatat" om "Öppet hus" som katthemmet har i maj och september varje år. Jag nämnde det för första gången i december. Sedan har det bara fortsatt. Datumet var bestämt sedan länge. Och jag fick min vilja igenom.


image454

Våren har äntligen kommit även om vägen dit har varit lite stapplig och nu är det dags för oss att ha Öppet Hus på Katthemmet Kompis. Närmare bestämt den 18 maj.

Ni får chansen att se hur våra katter på katthemmet bor och kanske hittar ni katten som passar just er..

Datum: 18 maj 2008
Tid: 11.00 - 17.00

Nu kan du köpa T-shirt hos Katthemmet Kompis Förutom rundvandring på katthemmet kommer det att bli försäljning av hembakt, glaskatter, andra kattsaker och prylar. Vi säljer även våra T-shirt med vår egen Kompis som tryck. Vi har storlekar från S-XXL.

Vi kommer även att ha loppis och tipspromenader och du kommer även att få möjlighet att ta en fika tillsammans med katterna och andra besökare. Blir det regn finns tält för att slippa bli blöta...och naturligtvis kommer vår egen katt Kopian att hålla er sällskap under fikat..med hopp att smaka en godbit kanske...
/Text Carola, katthemmets webmaster.





image455
Mums! Passa på att köpa hembakade kakor!


Kommentarer
Postat av: Naken

Det där med att gå i ide är ingenting för mig. Jag skulle aldrig orka ligga stilla så där länge ;) Vad mycke fina saker ni hade på ert öppet hus!

Jag är med i en fototävling där jag kan vinna mat för ett helt år. Rösta gärna på mig om ni vill. Skulle bli jätteglad. Länken hittar ni på min blogg.

Mjau/ Naken

2008-04-17 @ 17:03:31
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback